سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 شمسی /4/23/2024 3:38:10 PM
رئیس ایمیدرو ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در خوزستان افتتاح کرد

 خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو طی بازدیدی که امروز صبح از مجموعه فولاد خوزستان به مناسبت دهه فجر داشته گفته است سازمان ایمیدرو تلاش می‌کند زنجیره فولاد تکمیل شود و در بخش زیربنایی بودجه خود را برای سال جاری، به ۴ برابر افزایش داده است.
یکشنبه پر مسوولیت فولاد خوزستان
او همچنین با تاکید بر اینکه فولاد خوزستان دارای توسعه درون‌ زاست، مطرح کرد: این شرکت احساس مسوولیت ملی دارد و همکاری فولاد خوزستان با گروه ملی صنعتی فولاد ایران نمونه بارز این احساس مسوولیت ملی است.
در جریان این بازدید فاز دوم پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شرکت فولاد خوزستان  آغاز شد. طبق گفته خرم‌نیا معاون برنامه‌ریزی و توسعه فولاد خوزستان، برای ساخت این بیمارستان ۲۲ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و تا اتمام پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.
در حضور رئیس ایمیدرو و علی‌ محمدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت و مسوولان استانی پایانه خدمات فنی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک که از شرکت های تابعه فولاد خوزستان محسوب می‌شود، افتتاح شد. در این مراسم از ۳۰ دستگاه کامیون c&c تحت مالکیت شرکت فولاد لجستیک با ارزش ۴۵ میلیارد تومان رونمایی شد.
غریب‌پور همچنین در ادامه بازدید از مجموعه فولاد خوزستان نیز کلنگ‌ پروژه مهندسی، خرید، نصب و راه‌‌اندازی تصفیه خانه شیمیایی پساب صنعتی کارخانه را زد.
از سویی با حضور رئیس ایمیدرو کارگاه بزرگ آموزشی و خیاطی برای اشتغال‌ و خودکفایی زنان سرپرست خانوار مناطق محروم در محل شهرک‌های صنعتی شماره ۴ اهواز افتتاح شد. ضمن اینکه در جریان این بازدید تفاهم نامه همکاری مشترک برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان شهرستان کارون و اطراف شرکت فولاد خوزستان بین شرکت فولاد خوزستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.
به گزارش "بیرونیت"، اقدامات فولاد خوزستان نشان می دهد این کارخانه به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ فولاد کشور توانسته مسوولیت‌های اجتماعی خود را درون استان توسعه بخشد. ضمن اینکه توجه آن تنها به خدمات صنعتی معطوف نشده و از ورزش تا ساخت مراکز خدماتی رفاهی موردنیاز مردم استان پیش قدم شده است.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین