جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:11:05 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:17216
  • زمان انتشار:جمعه 13 تير 1399-17:30
  • کاربر:

اولین دوره کانون ارزیابی و توسعه مدیران ذوب آهن اصفهان با هدف ارتقاء دانش و کارآیی توسط سازمان مدیریت صنعتی تهران به مدت یک هفته از 31 خرداد الی 4 تیرماه در مجموعه باشگاه قایقرانی قدس به همت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت برگزار شد.
اولین دوره کانون ارزیابی و توسعه مدیران ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به گزارش بیرونیت، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با اشاره به اینکه کانون ارزیابی و توسعه مدیران به منظور ارتقاء سطح توانایی کارکنان می باشد و بزودی این ارزیابی در تمامی سطوح تا رده کارشناسی در شرکت انجام خواهد شد ،گفت : بر اساس نقشه راه نظام جامع مدیریت منابع انسانی شرکت این برنامه طرح ریزی و انجام شده تا با استفاده از ابزار های به روز، نیازهای آموزشی سنجیده شده و با توجه به نیازمندی هر فرد، برنامه آموزشی یا IDP تدوین گردد. وی یاد آور شد: منابع انسانی از ارکان و سرمایه های اصلی هر سازمان به شمار می رود و تامین اثربخشی فعالیت مدیران همواره از دغدغه های اصلی شرکت می باشد و به همین دلیل ارزیابی مدیران اجرا شد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت گفت: در این ارزیابی خروجی و نتیجه ارزیابی هر فرد به مدیریت و شخص مورد نظر داده خواهد شد تا سازمان متناسب با آن در خصوص توانمند سازی و جانشین پروری اقدام نماید. وی سازمان مدیریت صنعتی را یکی از پیشرو ترین سازمان ها در خصوص تربیت مدیران دانست و افزود  انتخاب این سازمان به عنوان مجری طرح با توجه به تجربه 15 ساله پیاده سازی کانون های ارزیابی و توسعه در شرکت های همتراز با ذوب آهن بوده و سعی شده در این کانون از اساتید مجرب و سطح یک کشور استفاده شود.

بهرامی گفت: تربیت ارزیاب و استفاده از توانمندی داخل شرکت یکی از برنامه های آتی این حوزه به منظور گسترش ارزیابی ها در سطوح مختلف در دستور کار می باشد.

محمد جواد ثابت مجری کانون ارزیابی و توسعه مدیران ذوب آهن با اشاره به اینکه این کانون یکی از بهترین تیم های کانون ارزیابی در کشور است ، گفت : این برنامه مبتنی بر روش های روز دنیا است و در این ارزیابی تلاش می شود با چندین ارزیاب در چندین موقعیت، اطلاعاتی را دریافت و سپس با دریافت این داده ها گزارش بازخورد را بدست می آوریم و سپس ذوب آهن اصفهان می تواند برنامه توسعه ای مبتنی بر این داده ها را طراحی کند .وی یاد آور شد : قدم اول هدفمند کردن توسعه مدیران شناخت وضع موجود است باید در مرحله اول کارنامه پویا از آنان داشت و بعد برنامه آموزشی و تربیتی طراحی کرد که این موضوع در این کانون ارزیابی و توسعه مدیران میسر می گردد.

وی گفت: هر فرد توسط دو یا چند ارزیاب مورد سنجش قرار گرفته و بر این اساس نقاط قوت و نقاط قابل بهبود افراد مشخص شده و پس از ارائه بازخوردهای لازم به مدیریت های مربوطه برنامه IDP تدوین می گردد. وی ضمن قدر دانی از همکاری تمامی مدیران و سرپرستان جهت حضور در این ارزیابی افزود: در اولین دوره کانون ارزیابی و توسعه مدیران تعداد 50 مدیر و سرپرست حضور داشتند و این برنامه در دوره های دیگر برای سایر مدیران نیز انجام خواهد شد.

بهزاد ابوالعلایی نیز از ارزیابان ارشد سازمان مدیریت صنعتی گفت: از نتایج کانون ارزیابی خود شناسی افراد و همچنین شناخت کامل توانمندی فرد برای سازمان است تا در صورت نیاز، با آموزش برخی نقاط مرتفع گردد، وقتی شما قابلیت های خود را بدانید در مسیر آموزش برای کسب اطلاعات جدید قدم گذاشته و نقاط قابل بهبود را گسترش می دهید تا عملکرد بهتری در سازمان خود داشته باشید.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین