پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 9:19:41 PM

دومین اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS2)، روزهای 20 تا 21 آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود. در این اجلاس، وزاری اقتصادی ایران و مدیران عامل شرکت های جهانی به عنوان سخنران کلیدی حضور دارند.
حضور وزرای اقتصادی ایران و مدیران شرکت‌های جهانی در دومین اجلاس معدن

این اجلاس دو روزه که با حضور مقامات عالی کشور و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی و همچنین مدیران عامل و کارشناسان داخلی حضور خواهند داشت.

 سخنرانان کلیدی این اجلاس در بخش ایران، وزرای صنعت معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی و نیز رییس کل بانک مرکزی،‌ مدیران عامل شرکت ملی گاز و راه آهن جمهوری اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی هستند و در بخش خارجی نیز مدیران عامل شرکت های اس ام اس گروپ از آلمان، جِی اس سی اگزیار از روسیه،‌ اِن آر جی و میگا از استرالیا و همچنین مدیران ارشد شرکت های اتوتک فنلاند و سازمان معادن و نفت استرالیا حضور دارند. مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو نیز ریاست این اجلاس را برعهده دارد.

همچنین برگزاری نمایشگاه بین المللی،‌ از جمله برنامه های است که در حاشیه این اجلاس برپا می شود و در آن شرکت های داخلی و خارجی، به معرفی توانمندهای خود می پردازند. حضور نمایندگی های اصلی شرکت های بزرگ معدنی جهان، از جمله نکات قابل توجه این رویداد بین المللی محسوب می شود.

دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با موضوع «توسعه و سرمایه گذاری» و با هدف تقویت همکاری ها، عملی شدن برنامه های این بخش، جذب سرمایه خارجی و آگاهی از جدیدترین دستاوردهای جهان در این حوزه برپا می شود.

اجلاس نخست معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS1) در روزهای 10 و 11 خرداد سال گذشته برگزار شد که با استقبال شرکت های داخلی و خارجی همراه بود. آن رویداد،‌ میزبان 118 مدیر و کارشناس خارجی از 42 شرکت و 20 کشور بود و مدیران شرکت های معتبر معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله Rio Tinto،‌ Outotec، MCC،‌ Danielli،‌Hatch،‌ Tenova و ... به ارایه مطالب و برنامه های خود پرداختند. همچنین حضور هزار مدیر و کارشناس از 230 شرکت داخلی، طیف متنوعی از میهمانان اجلاس را ایجاد کرده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این لینک استفاده کنید.



منبع: ایمیدرو

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین