پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 12:29:27 PM

سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در نظر دارد از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان تقدیر کند.
فراخوان وزارت صنعت برای انتخاب معدنکار نمونه در تهران

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران اعلام کرد این اقدام  در راستای ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه تولید انجام می شود و  تمامی بنگاههای صنعتی و معدنی  می توانند جهت حضور در این رقابت با تکمیل پرسشنامه و فرمهای مربوطه به شرح ذیل اقدام کنند.

مس فروش با اشاره به اهمیت معرفی واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان افزود: آخرین مهلت ارائه مدارک و مستندات 3 تیرماه سال جاری است. 

برگزاری دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر سطح عرضه استان 

این جلسه به منظور تشکیل کمیته های مربوطه اعم از کمیته پیگیری اجرای شیوه نامه مبارزه با قاچاق تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته پیگیری اجرای شیوه نامه مواد مبارزه با قاچاق خوراکی و آشامیدنی و کمیته پیگیری اجرای شیوه نامه مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار و مقررگردید احکام کمیته های فوق الذکر توسط کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان به اعضاء ابلاغ شود. 

برگزاری دوره آموزش بازاریابی فروش فرش دستباف استان تهران 

دوره آموزش بازاریابی فروش فرش دستباف استان تهران از سوی اداره فرش معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در محل اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران برگزار شد. 
این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از فروشندگان فرش دستباف و دانش آموختگان رشته فرش اینن استان و اساتید مجرب با همکاری مرکز ملی فرش ایران و انجمن های علمی فرش از تاریخ 19 الی 27 اردیبهشت سالجاری برگزار شد.
دراین گزارش آمده است: از عناوین آموزشی این دوره می توان به مدیریت بازاریابی حرفه ای، مدیریت ارتباط با مشتریان، مبانی حضور در نمایشگاه ها، فروش حرفه ای با نگرش نو و اصول مفاهیم بازاریابی اشاره کرد.
لازم به ذکر است نظرسنجی فراگیران این دوره حاکی از رضایت، علاقه مندی  و انتقال تجارب   اساتید کارآمد در حوزه بازاریابی با روش های نوین برای توسعه فروش فرش بوده و فروشندگان فرش نیز خواستار تداوم برگزاری این دوره ها به جهت رشد و ارتقاء دانش علمی بازاریابی شدند.



منبع: شاتا

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین