جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 9:46:31 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:29399
  • زمان انتشار:چهارشنبه 19 خرداد 1400-22:2
  • کاربر:
به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست؛

پروژه احداث، توسعه و بهبود غبارگیرهای شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر صبح امروز به مناسبت هفته محیط زیست و با حضور مدیرکل محیط زیست استان، فرماندار سیرجان، مدیرعامل و معاونین شرکت گل‌گهر، مدیرعامل و مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به بهره برداری رسید.
پروژه احداث و بهبود غبارگیرهای شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر، این شرکت در راستای بهبود ارتقاء سطح سلامت کارکنان، تعهد و التزام به انطباق با شاخص‌های کیفی و کمی زیست‌محیطی، اقدام به جمع‌آوری غبار، احداث غبارگیرهای جدید و اصلاح غبارگیرهای موجود کرده‌است.

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در آیین افتتاح این پروژه گفت: پروژه احداث، توسعه و بهبود غبارگیرهای شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر؛ پروژه‌ای زیست‌محیطی است که در راستای حفظ سلامت پرسنل آن مجموعه و محیط‌زیست منطقه با برآورد ۵۰ تن در ساعت جمع آوری غبار نرمه گندله از محیط و بازگرداندن آن به چرخه تولید با ۱۲۷۲۶۹ نفر ساعت کار انجام شده در حوزه نصب و راه اندازی، بهینه سازی و بهره برداری و ۷۶۵۵ نفر ساعت کار انجام شده در حوزه مهندسی آغاز به کار می کند.

مهندس محمد محیاپور افزود: با انجام این پروژه میزان غبار محیطی به کمتر از ۱۰ میلی گرم بر متر مکعب و غبار خروجی استک به کمتر از ۵۰ میلی گرم در متر مکعب می رسد.

مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز در این مراسم گفت: حفاظت از محیط زیست و کاهش آسیب‌های زیست محیطی از جمله رسالت مهم همه شرکت‌هایی است که در حوزه صنعت و معدن فعالیت دارند و قطعاً شرکت گل گهر و شرکت های منطقه نیز این مهم را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا ضمن فعالیت در حوزه تولید و توسعه صنعت؛ محیط زیست را از افزایش آسیب حفظ نموده و برای احیای آن تلاش کنند تا نسل‌های آینده از محیط زیستی مناسب بهره‌مند باشند.

مرجان شاکری مدیرکل محیط زیست استان کرمان در این آیین ضمن بازدید از مجموعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، از اقدامات زیست محیطی شرکت گل‌گهر و شرکت‌های منطقه تشکر کرد و گفت: علی رغم اینکه اقدامات پیرامون حفاظت از محیط زیست برای صنعت هزینه بالایی دارد، اما خوشبختانه این مهم در شرکت گل‌گهر و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر همواره در اولویت است که این دیدگاه مثبت رو به جلو، جای تقدیر دارد.

سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان که از دیگر سخنرانان این مراسم بود، ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اداره کل محیط زیست استان کرمان و شرکت های منطقه گل‌گهر، بر حضور حداکثری صنعتگران همچون دوره های گذشته هم دوش با سایر اقشار جامعه در انتخابات تاکید کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین