شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 3:40:00 PM

الماس امید از معدن گلکوندا در هند استخراج شده و افسانه ها می گویند این الماس زیبا در یک عبادتگاه قدیمی نگهداری می شده، آن هم با یک نفرین بسیار قوی!
هوپ، الماس عجیب نفرین‌شده هند را بشناسید

این الماس زیبا وزنی معادل ۴۵٫۵۲ قیراط دارد و یکی از هدیه های زیبای طبیعت به حساب می آید. این الماس که بر خلاف طبیعتش امید نام دارد، به رنگ آبی سیر است که به سرمه ای متمایل است. در رابطه با این که این الماس از کجا آمده است داستان های متضادی وجود دارد.

واقعی ترین منبعی که برای این الماس معرفی می شود، این است که الماس امید از معدن گلکوندا در هند استخراج شده است. به هرحال افسانه ها می گویند که این الماس زیبا در یک عبادتگاه قدیمی نگهداری می شده، آن هم با یک نفرین بسیار قوی!

زمانی که از این مکان حال به عنوان غنیمت و یا به عنوان دزدی، برده شده است نفرین شروع به کار کرده است و هر کسی که آن را لمس می کند و یا از آن استفاده می کند، سرنوشتی جز مرگ زودهنگام و غیرطبیعی برای خود و اطرافیانش ندارد.

ساختار فیزیکی و شیمیایی این الماس به این گونه است که در طول مدت ها منبع های نوری را در خود جمع می کند و زمانی که همه ی چراغ ها خاموش بودند و یا تاریکی همه جا را فرا گرفته باشد، این الماس از خود نوری روشن و خیره کننده ساطع می کند.

برخی از کسانی که در طول تاریخ صاحب این سنگ درخشان و بد یمن بوده اند عبارتند از: ماری آنتوانت ملکه ی فرانسه، لوئی شانزدهم پادشاه فرانسه، اولین والش مک لین صاحب روزنامه ی معروف واشنگتن پست.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین