پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 3:42:02 AM
تا دو ماه دیگر

طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در راستای سیاست‌های توسعه ساخت داخل، از دامپتراک ۶۰ تنی ساخت ایران ظرف دو ماه پیش‌رو رونمایی خواهد شد؛ ضمن اینکه برنامه تولید و بومی سازی دامپتراک برقی ۱۲۰ تنی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
دامپتراک ایرانی رونمایی می شود

به گزارش بیرونیت،حسن یونسیان- مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو در امور بومی‌سازی و ساخت داخل- در حاشیه بازدید از مراحل ساخت این دامپتراک اظهار کرد: پروژه بومی سازی دامپتراک معدنی ۶۰ تنی در شرکت گل گهر و با راهبری ایمیدرو تعریف و ساخت داخل آن از حدود ۲۰ ماه قبل آغاز شد. در این پروژه یک شرکت سازنده توانمند در تولید داخلی ماشین آلات معدنی و راهسازی هم مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت این دامپتراک در مراحل پایانی بوده و پیش بینی می‌شود طی دو ماه آینده برای انجام تست‌های عملیاتی وارد معادن گل‌گهر شود، از برنامه‌ریزی برای ساخت داخل دامپتراک برقی ۱۲۰ تنی خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پس از تحویل و تأیید عملکرد دامپتراک ۶۰ تنی توسط گل‌گهر، مقرر شده است با حمایت‌های حاکمیتی ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید و بومی‌سازی دامپتراک برقی ۱۲۰ تنی نیز در کشور آغاز شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین