پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 11:50:29 PM

در نتیجه رایزنی‌های استاندار با وزیر کشور، مهمترین مرجع ذیصلاح و تصمیم‌گیر بر ضرورت استقلال شرکت مس آذربایجان و نیز حمایت از باشگاه پرهوادار تراکتور صحه گذاشته و الزام دستگاه‌ها برای همکاری در این زمینه را در دو بند تصویب و ابلاغ کرده است.
پرداخت بدهی باشگاه تراکتورسازی تبریز توسط شرکت مس؟

به گزارش بیرونیت، در ادامه پیگیری‌ها و توافقات برای حل و فصل مشکلات مالی باشگاه پرهواردار تراکتور و انتقال مالکیت آن، با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان، در دو روز گذشته جلسه ویژه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور استاندار و وزاری صمت و ورزش تشکیل شده و دستور پرداخت مبلغ قابل‌توجهی برای تسویه بدهی‌های خارجی تراکتور جهت باز کردن پنجره نقل‌و‌انتقالات توسط شرکت ملی مس ایران صادر شد. 

همچنین موافقت و دستور پیگیری تاسیس شرکت مستقل مس آذربایجان صادر شده و مقرر شد برای پیشگیری از مشکلات حقوقی مالکیت دولتی باشگاه‌های فوتبال(مشابه مشکلات سرخابی‌های پایتخت) از الگوی تاسیس شرکت مستقل برای مالکیت باشگاه تراکتور با اسپانسرینگ و سهامداری مس آذربایجان(مشابه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان) استفاده شود.

همچنین در نتیجه رایزنی‌های استاندار با وزیر کشور، مهمترین مرجع ذیصلاح و تصمیم‌گیر بر ضرورت استقلال شرکت مس آذربایجان و نیز حمایت از باشگاه پرهوادار تراکتور صحه گذاشته و الزام دستگاه‌ها برای همکاری در این زمینه را در دو بند تصویب و ابلاغ کرده است. 

زنوزی، مالک فعلی باشگاه نیز توسط مسئولان ارشد استان در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار گرفته و همکاری و پیگیری اجرای مصوبات را عهده‌دار شده است. وی بر این اساس متعهد به پرداخت ۴۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان فعلی جهت جلوگیری از جدایی آنها در نیم‌فصل و جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم در فصل جاری است.

منبع:فارس



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین