چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 شمسی /4/24/2024 4:13:38 AM
رئیس خانه معدن ایران در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ گفت:

محمدرضا بهرامن: بخش خصوصی برای مقابله با پدیده ترامپیسم متحد است.
اتحاد بخش خصوصی برای مقابله با ترامپیسم

رئیس خانه معدن ایران در گفت و گو با معدن نامه با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: بخش خصوصی تمام تلاش مدنی خود را به کار خواهد گرفت تا در مقابل این تهدیدها بایستد و با گسترش دیپلماسی اقتصادی در جذب سرمایه گذاری خارجی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران بپردازد.

بهرامن افزود: بخش تولید کشور به رغم تمام محدودیت های بین المللی خود روی پا ایستاده و بنگاه های کارآمد در حال تولید محصول و توسعه فعالیت های خود هستند، از این رو صنعتگران و معدنکاران کشور خود را در کنار مردم و دولت می دانند و معتقدند که می توان با استفاده از دانش و فناوری ایرانی و گسترش روابط با دوستان ایران در اتحادیه اروپا و سایر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به نوسازی صنایع و ایجاد صنایع جدید روی آورد.

او گفت: ما معتقدیم که با پیروی از اقتصاد مقاومتی و اصل صادرات محور بودن آن زمینه هایی را فراهم کنیم تا برای کالاهای ایرانی در خارج از کشور بتوانیم بازارهای جدیدی بیابیم.

رئیس خانه معدن ایران گفت: بخش خصوصی به دیپلماسی اقتصادی خود ادامه خواهد داد که نمونه بارز آن نشست معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بروکسل است که با پیگیری بلژیکی ها در آذرماه کشور برگزار خواهد شد و در آن فعالان بخش خصوصی به معرفی ظرفیت های موجود در صنایع معدن، نفت و گاز و پتروشیمی در ایران خواهند پرداخت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین