جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 9:42:49 AM
معدن نامه به شماره 38 رسید

سی و هشتمین شماره از روزنامه معدن نامه با تصویر 6 تن از سیاستگذاران و تصمیم سازان معدن و بخش خصوصی منتشر شد.
دوشنبه خوش یمن برای فعالان معدنی بخش خصوصی/ تدبیر دولت؛ تلاش خانه معدن؛ تامین مالی طرح های معدنی

به گزارش معدن نامه، در این شماره به این موضوع اشاره شده که فعالان بخش خصوصی معدن و صنایع معدنی، وسط هفته پر خبری را پشت سر گذاشتند و با توجه به تدابیر دولت و تلاش های خانه معدن به آینده امیدوار شدند.

معدن نامه در این شماره با قرار دادن عکس وزیر صنعت، انعقاد قرارداد بانک صنعت و معدن صندوق بیمه فعالیت های معدنی در حضور شریعتمداری را گامی رو به جلو برای توسعه و تامین منابع مالی معادن کوچک و متوسط دانسته است.

عکس بعدی مربوط به مهدی کرباسیان است که روز دوشنبه در سمت خود ابقا شد تا این دولتمرد که رابطه خوبی با بخش خصوصی ایجاد کرده، فعالان بخش خصوصی را از ابقای خود خوشحال کند.

بهرام سبحانی نیز که در پنل چشم انداز صنعت فولاد ایران، آینده این صنعت را مورد بررسی قرار داده بود، نیز به یکی از عکس های 6 گانه معدن نامه تبدیل شد.

در سمت راست تصویر محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران دیده می شود که به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بیمه فعالیت های معدنی، به افزایش سرمایه اولیه این صندوق اشاره کرده و آن را مرهون تدبیر دولت و تلاش خانه معدن ایران دانسته است.

مسعود خوانساری، نیز صبح دوشنبه در نمایشگاه ایران کان مین 2017 حاضر شد و با اشاره به سهم 6 درصدی بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ایران پیشنهاد داد تا فعالان معدنی کشور خانه معدن ایران فرصت های سرمایه گذاری در معادن ایران را برای سرمایه گذاران خارجی معرفی کنند.

بهرام شکوری نیز که ریاست این پنل را بر عهده داشت به سرمایه مورد نیاز 1200 میلیارد دلاری برای رسیدن به رشد 8 درصدی اشاره کرد و گفت که 250 میلیارد دلار این سرمایه باید از خارج مرزها، به ایران وارد شود.



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین