چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 شمسی /4/24/2024 6:12:12 PM
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ارزیابی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۱۴۰۴/۴/۶ با حضور ارزیابان شرکت فولاد مبارکه در محل شرکت صورت گرفت.
تأمین حداکثری نیاز خودروسازان به ورق

به گزارش بیرونیت، مرتضی شبانی مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت های فولاد مبارکه، با اعلام این خبرافزود: ارزیابی عملکرد شرکت ها در دو مقطع شش ماهه و سالانه در ابعاد مختلف شامل: ارزیابی اجرای سیاست های ابلاغی، تحقق اهداف و استراتژی های ،دستاوردهای مالی،پیشرفت طرح های توسعه وسطح تعاملات با شرکت مادر انجام می گیرد. 

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز در جلسه افتتاحیه گفت: شرکت ورق خودرو درحوزه استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در راستای ارتقای سطح کیفی وکمی محصولات تولیدی تمرکز داشته و این امر نشان از رویکرد مثبت برای نیل به اهداف بلند مدت در این سازمان دارد.
وی هدف اصلی این شرکت را رضایت مشتریان و تأمین حداکثری نیاز خودروسازان و بی نیازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه مورد نیاز خودروسازان و کسب جایگاهی ویژه در بازارهای بین المللی عنوان‌ کرد و افزود: هم اکنون تأمین کنندگان صنایع خودروسازی در همه عرصه ها به لحاظ کیفیت ملزم به رعایت الزامات خاص مشتری و جدید ترین استانداردهای مدیریت کیفیت هستند و به همین دلیل تیم مدیریتی شرکت ورق خودرو با حساسیتی ویژه رعایت واجرای استانداردهای مربوطه را سرلوحه کار خود قرارداده است.
درجلسه اختتامیه  مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های فولاد مبارکه ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری، بستر ایجاد شده و نیز برنامه ریزی های مدون جهت تحقق تعالی سازمانی دراین مجموعه را قابل تقدیر دانست.
شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری یکی از شرکت های پیشرو در گروه شرکت های زیر مجموعه شرکت فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه در صنعت خودروسازی کشور است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین