پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 4:33:05 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:48244
  • زمان انتشار:سه شنبه 29 شهريور 1401-10:36
  • کاربر:
با مشارکت ۲۵ کشور؛

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.
نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران آغاز به‌کار کرد

به گزارش بیرونیت به نقل از ایرنا، در این همایش و نمایشگاه بین‌المللی نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان از جمله آفریقای جنوبی، آلمان، چین، ترکیه، روسیه، انگلستان، ژاپن، اسپانیا، کره جنوبی، هلند و ایتالیا، حضور و مشارکت دارند.

در بخش همایش این رویداد نیز از علاوه مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس شورای اسلامی، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت، روسای اتحادیه‌های مرتبط و صنعتگران و معدن داران، سفرای ۲۳ کشور از جمله برزیل، شیلی، ژاپن، کره جنوبی، هند، کنیا، نیجریه، نیکاراگوئه، بلیوی، اسلواکی و کاردار یا نماینده برخی دیگر از کشورها نیز حضور خواهند داشت تا زمینه سرمایه گذاری در معادن و صنایع معدنی مناطق مختلف کشورمان را بررسی کنند.

نمایشگاه این رویداد هم یکی از نمایشگاه های معتبر صنایع معدنی کشور و خاورمیانه محسوب می شود که در آن ۱۳۰ غرفه تولیدات، صنایع و ماشین آلات این صنعت را ارائه کرده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.

برگزاری ۳۰ کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه‌های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان، صاحبنظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشگاه های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه و همایش است.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری و سرمایه‌پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‏های معدنی کشور، جهت‌دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، انتقال دانش و فناوری نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها، از جمله اهداف برپایی یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین