پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 6:45:31 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:51252
  • زمان انتشار:سه شنبه 15 آذر 1401-22:4
  • کاربر:
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو:

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: بیشترین مشارکت در ممیزی‌های مدیریت HSE واحدهای تابعه ایمیدرو، در دوره ششم صورت گرفته است.
بیشترین مشارکت در ممیزی های HSE واحدهای تابعه ایمیدرو در دوره ششم رقم خورد

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، امیر ولدخانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو امروز در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد مدیران HSE واحدهای تابعه ایمیدرو، میزان مشارکت واحدهای تابعه این سازمان را ۵۲ واحد اعلام کرد و گفت: این بالاترین میزان مشارکتی است که تاکنون در دوره های ممیزیHSE به ثبت رسیده است.
وی تاکید کرد: بدون تردید، حمایت های مدیران ارشد ایمیدرو و واحدهای تابعه نقش موثری در بهبود عملکرد حوزه HSE ایفا کرده است.

تداوم رشد عملکرد در ۲۱ واحد

ولدخانی اعلام کرد: در مجموع ۲۱ واحد(۴۴درصد) از واحدهای شرکت کننده در این ارزیابی شاهد رشد عملکرد مستمر در کل ارزیابی دوره های ممیزی بوده اند.

وی به تشریح عملکرد مدیریت HSE واحدهای تابعه ایمیدرو دربخش های مختلف پرداخت و افزود: درصد عملکرد بخش های ۵ گانه ممیزی طی این دوره در حوزه بهداشت ۶۶.۴ درصد، ایمنی۵۴.۳ درصد ، زیرساخت و سیستم های مدیریت HSE ۶۳.۱ درصد، آموزش۵۹.۷ درصد و محیط زیست ۵۵.۷ درصد به ثبت رسید.

تفاوت شاخص های ارزیابی در دوره ششم

ولدخانی ضمن ارائه گزارش ششمین دوره ممیزی عملکرد مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست واحدهای تابعه ایمیدرو به برخی تغییرات در نحوه ارزیابی نسبت به دوره های قبل اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد سطوح ارزیابی از ۵ به ۷ سطح، حذف امتیازهای تشویقی، تعدیل و حذف امتیازهای منفی برخی از این تغییرات است.

مدیر بهداشت ،ایمنی و محیط زیست ایمیدروتصریح کرد: به دنبال ارزیابی کیفیت عملکرد واحدهای تابعه درحوزه HSE و ارتقای آن هستیم و به همین علت در دوره ششم، شاخص های کیفی مد نظر قرار گرفته است.

وی به برگزاری ۲ دوره آموزشی برای ممیزان و سر ممیزان این حوزه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار کرد: در دوره ششم از ممیزی HSE ، تعداد ۵۲ واحد تابعه ایمیدرو توسط ۶۱ نفر در ۱۱ هفته و طی ۲۰۱۶ نفرساعت ممیزی شدند که از این میزان ۲۸ واحد در تمامی ادوار گذشته حضور داشتند. همچنین۴ واحد برای نخستین بار شرکت کردند و ۴ واحد نیز پیش ممیزی شده و آماده حضور در ممیزی سال آینده شدند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین