جمعه 7 ارديبهشت 1403 شمسی /4/26/2024 2:53:11 AM
فریال مستوفی در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد:

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: اقتصاد هر کشوری به بخش خصوصی گره خورده است تا از فساد در امان باشد اما متاسفانه در کشور ما بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد اقتصاد در بخش دولت است.
بستر افزایش حضور بخش خصوصی در معادن را فراهم کنید
فریال مستوفی در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد: این که امروز در بخش معدن  شاهد کاهش بودجه هستیم موضوعی است که در بخش عمرانی کشور هم مشاهده می کنیم و به همین دلیل است که باور دارم با پررنگ کردن بخش خصوصی می توانیم گرداننده خوبی برای اقتصاد کشور داشته باشیم.
 وی با اشاره به اینکه نمایندگان اتاق بازرگانی همواره مطالبه گر هستند،بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان بخش خصوصی مطالبه گری را همواره دنبال می کنیم اما متاسفانه دستمان کوتاه است صدایمان شنیده نمی‌شود اما قطعاً بی تاثیر نبوده است.
 مستوفی اضافه کرد: در طی سالهایی که به عنوان نماینده بخش خصوصی فعالیت می کردم برای بخش خصوصی همواره مطالبه گر بودم تا در اتاق بازرگانی و در کنار سایر فعالان اتاق بازرگانی  بتوانیم بخشی از دغدغه های تولید و صنعت را حل کنیم.
 این فعال اقتصادی در پایان گفت: چشم انداز من از آینده اتاق بازرگانی آن است که مطالبه گری برای بخش خصوصی تداوم خواهد داشت تا بتوانیم  تاثیر مثبت  آن را در اقتصاد شاهد باشیم.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین