شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 2:18:20 PM

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید این شرکت گفت: جا دارد از زحمات دکتر صادقیان مدیرعامل سابق فولاد اکسین که زحمات زیادی در این شرکت کشیدند، تقدیر کنم. و همچنین انتصاب دکتر علی محمدی را به عنوان مدیرعامل جدید تبریک می گویم و امیدوارم با وجود ایشان ایشان که سوابق بسیاری در صنعت فولاد دارند، اتفاقات خوبی در فولاد اکسین رخ بدهد. 
نگاه راهبردی فولاد اکسین به صادرات

به گزارش بیرونیت، مصطفی اسکندری درباره برنامه های تولید در فولاد اکسین گفت: ما باید به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا برویم و مخصوصا  روی عقد قراردادهای تولید ورق های API تمرکز کنیم، په آنکه همان رسالت اصلی شرکت فولاد اکسین خوزستان است.

اسکندری همچنین به اهمیت صادرات برای شرکت فولاد اکسین اشاره کرد و افزود: نگاه ما به صادرات یک نگاه راهبردی است و در موضوع صادرات چه در مبحث مارکتینگ و چه در مبحث تولید، برای محصولات با ارزش افزوده بالا باید برنامه ریزی استراتژیکی صورت بگیرد تا درآمد خود را از صادرات افزایش داده و همچنین به ارز آوری در این صنعت کمک کنیم.

رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان در خصوص فعالیت های دانش بنیان در آن شرکت گفت: در موضوع دانش بنیان ها اتفاقات خوبی در فولاد اکسین در حال رخ دادن است و به عنوان اولین کارخانه فولادی توانسته ایم محصولات دانش بنیان خود را ثبت کنیم؛ همچنین موفق شده ایم از لحاظ فنی، مالی و سیستمی، پارامترهای موردنظر و آیین‌نامه‌های ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را پشت‌ سر گذاشته و نهایتا پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار بگیریم.

وی افزود: برای همکاری با دانش بنیان ها نیز شرکت های بسیاری به فولاد اکسین دعوت شده اند و در بحث افزایش کیفیت ورق های تولید با همکاری با برخی از آنها مسیر خوبی را طی کرده ایم.

اسکندری همچنین به اهمیت طرح توسعه فولادسازی فولاد اکسین اشاره کرد و گفت؛ اجرای طرح توسعه فولادسازی اکسین از اولویت های هیئت مدیره و سهامداران این شرکت است و تحقق این طرح را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: وجود نیروهای متخصص و جوان در اکسین از مزیت های مثبت شرکت است که با انگیزه بالا در حال کار و تلاش هستند و با آموزش های بیشتر و به روز، می توانند باعث سربلندی این اکسین و کشور شوند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین