شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 11:14:16 AM
  • گروه مطلب:| گفتگو| بازار| معدن|
  • کد مطلب:1025
  • زمان انتشار:دوشنبه 18 مرداد 1395-2:36
  • کاربر:
در گفت‌و‌گو با عسگراولادی ابراز شد:

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین برخی سخنان خود را درباره فساد در اتاق بازرگانی تکذیب کرد و گفت: بهتر است اتاق بازرگانی پول ها را از بانک ها به چرخه تولید منتقل کنند زیرا نجات تولید ملی کشور مهمتر از بهره بانکی پول هاست. 
نگفتم اتاق بازرگانی لانه فساد شده/ معنی ندارد اتاق بازرگانی در هر شهرستانی دو ساختمان بخرد

اسدالله عسگراولادی در گفت‌و‌گو با «معدن‌نامه» با بیان اینکه اتاق بازرگانی لانه فساد نیست، اظهار کرد: اتاق بازرگانی از سوی مردم پول زیادی دریافت می کند و می توان گفت اتاق در خلال 5 سال اخیر بیش از 350میلیارد تومان از مردم دریافت کرده که این پول باید حسابرسی شود تا ببینیم این پول چه شده و کجا خرج شده است.

او با بیان اینکه هيچ گاه نگفتم اتاق بازرگانی از پول مردم ورم کرده افزود: ورم به معنای پول اضافی تلقی می‌شود که در اختیار اتاق بازرگانی باشد که منظورم این نبوده است. اما معتقدم اتاق بازرگانی می تواند منابع مالی خود را به بنگاه های تولیدی تزریق کند و به واحدهای تولیدی کمک کند و در این زمینه اقدام کند تا اینکه به طور مثال در شهرستان‌ها برای خود ساختمان بخرد.

عسگراولادی تصریح کرد: امروز نیاز اقتصاد کشور این است که اتاق بازرگانی از کارخانه ها حمایت کند. کارخانه ها نیاز بسیاری به این منابع مالی دارند و فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در این راستا هزار برابر بهتر از نگه داشتن این پول ها در بانک ها و گرفتن بهره پولشان است.

به گزارش معدن نامه، اخیرا در مصاحبه ای از سوی اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین عنوان شد که در شرایط کنونی اتاق بازرگانی از پول‌های مردم «ورم» کرده و فساد در آن لانه کرده است. اگرچه او این قسمت از اظهاراتش را تکذیب می کند اما همچنان معتقد است که نباید اتاق بازرگانی میلیاردها تومان از مردم پول بگیرد و درست نیست که در شرایط کنونی اتاق بازرگانی در هر شهرستان برای خود دو ساختمان بخرد بلکه باید سرمایه خود را وارد چرخه تولید و کارخانه ها کند. 



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین