سه شنبه 1 خرداد 1403 شمسی /5/21/2024 11:09:02 PM
بیرونیت گزارش می‌دهد:

معدن سنگ آهن برزیل واله اس ای قصد دارد بیش از ۸۰ دوربین حرارتی را در مکان های منتخب در سراسر مجتمع نصب کند و با استفاده از این فناوری عصر دیجیتال با این ویروس مبارزه کند. این دوربین ها دمای بدن همه افرادی را که وارد ساختمان ها یا سایر مکان‌ها مانند معادن و بنادر می شوند، اسکن می کنند و در راستای کاهش سرعت گسترش ویروس کرونا مانع از ورود افرادی که درجه حرارت بالایی دارند، می‌شوند.
مبارزه واله با ویروس کرونا از طریق دوربین‌های حرارتی
به گزارش بیرونیت، معدن سنگ آهن برزیل واله اس ای گفته است که قصد دارد بیش از ۸۰ دوربین حرارتی را در مکان های منتخب در سراسر کشور نصب کند و با استفاده از این فناوری عصر دیجیتال با این ویروس مبارزه کند.
آنگونه که ماینینگ گزارش داده، با توجه به دشواری استفاده از اقدامات حفظ فاصله اجتماعی افراد در فضاهای محدود، مهار این بیماری که به سرعت گسترش می یابد، یک چالش جدی برای صنعت معدن جهانی است.
واله در بیانیه‌ای گفته است که برای دوربین های حرارتی ۱/۵ میلیون دلار اختصاص داده شده است. این دوربین‌ها از سوئد و چین وارد می شوند و ورود آنها از اواخر ماه مارس آغاز می شود.
این دوربین ها دمای بدن همه افرادی را که وارد ساختمان ها یا سایر مکان‌ها مانند معادن و بنادر می شوند، اسکن می کنند و در راستای کاهش سرعت گسترش ویروس کرونا مانع از ورود افرادی که درجه حرارت بالایی دارند، می‌شوند.
دوربین های حرارتی برای اسکن دمای بدن تاکنون در تعدادی از فرودگاه های بین المللی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
واله گفته است افرادی که درجه حرارت بالایی دارند مجاز به ورود نیستند و به وسیله یک متخصص مناسب واله،  به آنها اطلاعاتی در مورد بیماری ارائه داده می‌شود و  به خانه یا یک مرکز بهداشتی فرستاده می‌شوند.
این شرکت در  دو هفته گذشته دو مورد ابتلا به ویروس کرونا را در بین کارمندان خود گزارش داد.
در میان سایر معدن‌ها، بریک گلد دمای افرادی را که وارد معدن می‌شوند را بررسی می کند. در حالی که پولیوس، بزرگترین تولید کننده طلای روسیه، در ورودی معدن ماسک توزیع می‌کند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین