شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 9:15:22 PM
سازمان نظام مهندسی معدن تهران بررسی کرد:

شانزدهمین پنل تخصصی سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران با همکاری گروه زرمش در خصوص پتانسیل های ذخایر طلا، مس، سرب، روی و آلومنیوم ایران برگزار شد.
توزیع ذخایر معدنی ایران به لحاظ جایگاه زمین‌شناختی
شانزدهمین پنل تخصصی سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران با همکاری گروه زرمش تحت عنوان " توزیع ذخایر معدنی ایران به لحاظ جایگاه زمین شناختی و رتبه این ذخایر در جهان با نگرشی ویژه بر ذخایر طلا، مس، سرب، روی و آلومنیوم" روز چهارشنبه مورخ 17 شهریور ماه با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه معدن برگزار شد.
در این پنل تخصصی با سخنرانی دکتر سید احمد مشکانی، مواردی نظیر اینکه ایران از لحاظ معدنی در چه رتبه ای قرار دارد و آیا ذخایر بزرگ مس ایران بجز مناطق شناخته شده در مناطق دیگری هم وجود دارند و چند درصد ذخایر ایران کشف شده و چند ذخیره در رتبه جهانی داریم و آیا هنوز می توان امید داشت که ذخایر بزرگی را کشف نمود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است این پنل تخصصی مورد توجه تمامی شرکت کنندگان قرار گرفت و با توجه به گستردگی موضوع مورد بحث شرکت کنندگان حاضر درخواست برگزاری ادامه چنین مباحثی را عنوان کردند، هم چنین در پایان شانزدهمین پنل تخصصی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.


منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین