پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 شمسی /5/16/2024 4:17:50 PM
کنگره و نمایشگاه بین المللی معدن آبان ماه برگزار می شود

آبانماه امسال ایران شاهد برپایی بزرگترین رویداد معدنی کشور خواهد بود.
بزرگان معدن دنیا در راه ایران/ شمارش معکوس برای اجرایی شدن برجام معدنی

به گزارش معدن نامه، نمایشگاه ایران کان مین 2016 و کنگره بین المللی معدن با همکاری خانه معدن ایران و سازمان نظام مهندسی معدن ایران، 15 تا 18 آبانماه امسال در سالن همایش های صدا و سیما و نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

محدرضا بهرامن، رئیس هیات مدیره خانه معدن و نادعلی اسماعیلی‌دهج، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، صبح روز گذشته در نشستی مشترک اعلام کردند که بزرگترین نمایشگاه معدنی امسال در کنار کنگره بین المللی معدن برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس خانه معدن ایران در نمایشگاه امسال 125 شرکت خارجی حضور خواهند یافت و آلمان به عنوان مجری اصلی این نمایشگاه انتخاب شده است.

بهرامن در این نشست گفت: در نمایشگاه امسال که فضای پسابرجام در آن بسیار اثر گذاشته است بزرگان معدن دنیا در بخش های دانشگاهی، تولید ماشین آلات، تجهیزات معادن و شرکت های فنی و مهندسی حضور خواهند داشت.

او افزود: در کنار این نمایشگاه کنگره بین المللی معدن نیز برگزار خواهد شد تا آخرین تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در شاخه های مختلف بخش معدن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس خانه معدن ایران افزود: اتحاد خانه معدن و سازمان نظام مهندسی معدن باعث شده تا این نمایشگاه در کنار کنگره بین المللی معدن به بزرگترین رخداد معدنی کشور در سال جاری تبدیل شود.

در همین رابطه رئیس سازمان نظام مهندسی معدن گفت: با توجه به فضای ایجاد شده در پسابرجام در نظر داریم تا با برگزاری سالانه این نمایشگاه زمینه رفت و آمد سرمایه گذاران معدنی را به کشور تسهیل کرده و به معرفی پتانسیل های معدنی برای سرمایه گذاری در بخش معدن کشور بپردازیم.

او افزود: بخش معدن ایران برای بسیاری از شرکت های بزرگ معدنی دنیا از جذابیت بالایی برخوردار بوده و آنها درخواست سرمایه گذاری در بخش های مختلف معدن را دارند.

اسماعیلی گفت: ما قصد داریم تا نمایشگاه ایران کان مین را به عنوان بزرگترین نمایشگاه معدنی ایران معرفی کرده و آن را به یکی از کانون های ملاقات سرمایه گذاران و دانشمندان بزرگ معدنی دنیا تبدیل کنیم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین