سه شنبه 1 خرداد 1403 شمسی /5/21/2024 2:47:34 PM
رئیس خانه معدن ایران خبر داد:

معدن نامه: رئیس خانه معدن ایران گفت: در روز اول نمایشگاه معدنی دوبی، فعلان معدنی ایران با استقبال کم سابقه  سرمایه گذاران خارجی روبرو شدند.
علاقه سرمایه گذاران خارجی به کسب اطلاعات معدنی ایران

محمدرضا بهرامن به معدن نامه گفت: تمایل سرمایه گذاران خارجی برای حضور در بخش معدن ایران آنقدر بالاست که در روز اول برگزاری نمایشگاه معدنی دوبی بیش از 10 جلسه سرمایه گذاری میان فعالان معدنی دنیا و خانه معدن ایران برگزار شده است.

او گفت: عمده فعالان معدنی دنیا به دنبال سرمایه گذاری در بخش فرآوری و استخراج معادن ایران هستند و اطلاعات لازم در این خصوص به آنها ارائه داده شده است.

بهرامن افزود: رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران نیز به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی در روز اول این نمایشگاه با شرکت های بزرگ معدنی ملاقات های متعددی داشت که همگی آنان به جذاب بودن بخش معدن ایران برای سرمایه گذاری اذعان داشتند.

رئیس خانه معدن گفت: بنده و آقای بهرام شکوری در روز اول این نمایشگاه مراجعان مختلفی از کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، هند  و . . . داشتیم که همگی آنان برای سرمایه گذاری در معادن ایران اعلام آمادگی کرده و آینده ای پر از رونق برای بخش معدن ایران را پیش بینی کردند.

بهرامن افزود: غرفه خانه معدن ایران در این نمایشگاه پربازدیدترین غرفه تا کنون بوده و میزگرد فعالان بخش خصوصی ایران و سرمایه گذاران معدنی دنیا با استقبال زیادی از سوی آنان مواجه شد.

او گفت: هیات ایرانی حاضر در این نمایشگاه از این همه استقبال سرمایه گذاران خارجی شوکه شده اند چرا که پیش بینی نمی شد تا این اندازه، شرکت های خارجی و متخصصان از نقاط مختلف دنیا متمایل به کسب اطلاعات معدنی ایران باشند.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین