يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 2:41:43 PM
معدن‌نامه گزارش می‌دهد:

آخرین خبرها از نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی حاکی از این است که وزیر صنعت روز افتتاحیه این نمایشگاه حضور و در خصوص مباحث مهم بخش معدن و اهمیت سرمایه‌گذاری در آن سخنرانی خواهد کرد. 
نعمت زاده نمایشگاه معدن را افتتاح می کند

به گزارش معدن‌نامه، در حالی 15 تا 18 آبان‌ماه دردوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2016) برگزار خواهد شد که طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران 130شرکت و واحد تولیدی داخلی و198 شرکت خارجی حضور خواهند داشت. این در حالی است که حضور گسترده شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خارجی برای همکاری با بخش معدن ایران تمایل بسیاری دارند. از این رو بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محمدرضا نعمت‌زاده روز افتتاحیه این نمایشگاه در خصوص مباحث مهم بخش معدن و اهمیت سرمایه‌گذاری در آن سخنرانی خواهد کرد.

برخی معتقدند تهران در اواسط آبان‌ماه امسال شاهد برگزاری بزرگترین رخداد معدنی ایران پس از انقلاب است. دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن در کنار چهارمین کنگره بین‌المللی معدن و ششمین کنفرانس مهندسی معدن ایران از پانزدهم تا هجدهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت برگزار خواهد شد. حضور 193 شرکت مطرح معدنی از 13 کشور جهان و 110 شرکت داخلی بر اهمیت این رخدادهای معدنی افزوده است به طوری که به گفته محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران این حجم از حضور شرکت‌های خارجی در کشورمان پس از انقلاب بی‌سابقه است.

بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان از 13 کشور خارجی اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، فنلاند، کره جنوبی، لهستان، هلند هند در نمایشگاه حضور خواهند داشت  که طبق گزارش‌های رسیده از این تعداد کشورهای آلمان،  چین،  کره جنوبی و فنلاند به صورت رسمی یا گروهی در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند تا جدید ترین و بروزترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن در کنار چهارمین کنگره بین‌المللی معدن و ششمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در حالی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسداستقبال شرکت‌های خارجی از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات وصنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2016)  نسبت به سال گذشته افزایش یافته به طوری که از نظر فضای تحت پوشش 50 درصد و از نظر تعداد شرکت‌ها 89 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی (ایران کان مین 2016) از 15 تا 18آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین