سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 شمسی /5/14/2024 8:54:53 PM

در چهاردهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که چندی پیش در تهران برگزار شد نام یک جوان آذری بر سر زبان رسانه‌ها قرار گرفت.
سخاوت خیرخواه را بیشتر بشناسیم

سخاوت خیرخواه، معاون جوان بازرگانی مس آذربایجان، چهره‌ای تحصیلکرده که با دانش اقتصادی خود در بخش معدن و صنایع معدنی کشور مشغول به فعالیت است.

خیرخواه در این جشنواره تندیس طلایی را به پاس خدمات خود به بخش صنعت و معدن کشور دریافت کرد و به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان شرقی توانست صاحب این تندیس شود.

او که مدتیست در بازرگانی مس آذربایجان به فعالیت می‌پردازد توانسته با نظم کاری خود به یکی از مدیران کلیدی صنعت مس کشور تبدیل شود و در بومی‌سازی برخی قطعات مهم مورد نیاز این صنعت، کشور را از ورد قطعات بی نیاز کند.

خیرخواه از معدود مدیران جوانیست که پله‌های مدیریتی را یک به یک طی کرده و به رغم پیشنهاد پست‌های بالاتر، در بازرگانی مس آذربایجان با ایجاد وحدت مهندسی با مهندسین مجتمع مس و تیم بازرگانی، کار بزرگ بومی سازی قطعات و تامین تجهیزات و مواد مورد نیاز صنعت مس را بر عهده گیرد.

او علاوه بر داشتن تجربه مدیریت در بخش‌های مختلف صنعت و معدن دارای دانش آکادمیک سیستم های اقتصادی و بازرگانی است و با درک بالا از ضوابط حاکم بر بازار، به ارتقای تولید صنعتی و معدنی کمک کند.

به گزارش بیرونیت، این دسته از مدیران جوان، با انگیزه و با دانش، می توانند نقشه جوانگرایی را در سپهر صنعت، معدن و تجارت کشور به درستی پیش ببرند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین