يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 شمسی /5/5/2024 7:00:00 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:29636
  • زمان انتشار:دوشنبه 14 تير 1400-14:32
  • کاربر:
در راستای رشد و بالندگی تیم و سرمایه انسانی جامعه استارتاپی کشور صورت می‌گیرد

استارتاپ‌های مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با همکاری «استارتاپ هفت سنگ» تحت نظر استانداردهای حوزه منابع انسانی ارزیابی می‌شوند.
ارزیابی استارتاپ‌های «ایمینو» با استانداردهای منابع انسانی

به گزارش بیرونیت، با توجه به اهمیت توسعه حوزه منابع انسانی و نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم شناختی در این حوزه، مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران درصدد شد تا با استفاده‌ از محصولات "استارتاپ هفت‌سنگ" اعضای تیم‌های مستقر استارتاپی خود را ارزیابی کند تا علاوه بر دسترسی به داده‌های ارزشمند درباره زندگی کاری افراد مرکز نوآوری به عنوان کانون نوآوران و استارتاپ‌های معدنی جایگاه محکم‌تر و قدرتمندتری داشته باشد.

این استارتاپ‌ که محصولاتی مانند نرم‌افزارهای سنجش تعلق سازمانی، سنجش سبک رهبری، ارزیابی ۳۶۰ درجه، آزمون‌های استخدامی با رویکرد و سنجش شایستگی، ارزیابی عملکرد، مسیر شغلی و ... ارائه می‌کند، کمک می‌کند تا بنیانگذاران و اعضای تیم استارتاپ‌ها با یک نگاه جامع متوجه معنای رفتارهای خود در ذهن همکاران شوند و با تهیه و استفاده از داشبوردهای اطلاعاتی افراد رفتار خود را در محیط‌های مختلف تنطیم کنند و در هر موقعیتی بهترین رفتار را بروز دهند.

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با این هدف استارتاپ‌های خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا نوآوران و جامعه استارتاپی در بخش معدن با استفاده از استانداردهای منابع انسانی بتوانند تیم‌های قوی و مبتنی بر علوم شناختی را تشکیل دهند.

در همین راستا مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمینو) با همکاری استارتاپ هفت‌سنگ برای سازمان‌ها، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپای علاقمند به حوزه منابع انسانی و استفاده از این محصولات نیز خدمات حوزه منابع انسانی ارائه می‌کند و متقاضیان می‌توانند از این محصولات نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم شناختی بهره‌مند شوند و از طریق تماس با (۲۶۸۵۶۳۰۲ _۰۲۱) واحد ارتباطات ایمینو درخواست خود را اعلام کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین