شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 7:26:49 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:30509
  • زمان انتشار:سه شنبه 11 آبان 1400-18:34
  • کاربر:
رئیس کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از الگوی جدید مدیریت بازار وزارت صمت، از وزیر صمت خواست تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای توسعه صادرات و ساماندهی تنظیم بازار گام بردارد.
حمایت مجلس از  الگوی جدید مدیریت بازار  وزارت صمت

به گزارش بیرونیت، عزت الله اکبری تالار پشتی در نشست هم‌اندیشی نمایندگان عضو <span >کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعضای شورای معاونین <span >وزارت صمت که به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: موضوع سامانه جامع تجارت بسیار مهم است، این سامانه گلوگاه واردات و صادرات می‌باشد.
وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت تهاتر، حرکت در راستای برون‌سپاری و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی نیز تاکید کرد.
رئیس <span >کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت موضوع اکتشاف به خصوص اکتشافات عمقی در بخش معدن، ادامه داد: اکتشافات عمقی در دنیا نقش مهمی را ایفا می کنند که در این حوزه نیز <span >وزارت صمت برنامه‌های خوبی دارد.
اکبری تالار پشتی بر راه اندازی پروژه های ترانزیتی برای اتصال به بازارهای جهانی تاکید کرد و افزود: برای تحقق اهداف صادراتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، رییس جمهور و وزیر صمت می باشد ترانزیت نقش حائز اهمیتی دارد که در این حوزه هماهنگی فرابخشی و بین دستگاهی ضرورت دارد.
وی در خصوص صنعت خودروسازی نیز بیان کرد: مشکل اصلی صنعت خودروسازی ساختار است، ساختارها باید درست شود و به سمت رقابتی شدن پیش برویم، البته در این حوزه سهم دولت و بخش خصوصی نیز باید تعیین گردد.
رئیس <span >کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین کاهش نقش واقعی دلار در اقتصاد ایران را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است در این نشست اعضای <span >کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در خصوص ارائه الگو و برنامه جدید مدیریت بازار <span >وزارت صمت پرداختند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین