شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 8:23:08 PM

شماره جدید بیرونیت با تصویری از مثلث سیاستگذاری در بخش معدن منتشر شد.
بلاتکلیفیِ سُمیه، ترافیکِ قَرَنی، بی‌میلی به معراج
عکس یک این شماره، با تیتر "بلاتکلیفیِ سُمیه، ترافیکِ قَرَنی، بی‌میلی به معراج" به این موضوع اشاره می‌کند که مثلث مدیریتی بخش معدن هنوز نمی‌داند در دولت سیزدهم جایی دارد یا خیر؟ معاونت معدنی در بلاتکلیفی بسر می‌برد، گزینه‌های زیادی برای مدیریت ایمیدرو مطرح شده و کمتر کسی حاضر است ریاست سازمان زمین‌شناسی را بر عهده گیرد. در چنین شرایطی انگیزه و جسارت تصمیم‌گیری از مدیران کنونی گرفته شده است.
تیتر یک بیرونیت به "کمبود لاستیکِ معدنی" پرداخته است چرا که حمیدرضا امیریان، در نامه‌ای به محمدرضا بهرامن نسبت به کمبود لاستیک ماشین‌آلات معدنی در زمستان پیش رو خبر داده و گفته تنها تولید کننده داخلی، لاستیک‌ها را با تاخیر و قیمت بالا به دست شرکت‌های معدنی می‌رساند.
 آغاز ششمین نمایشگاه صنعت دیرگداز از دیگر تیترهای برگزیده این شماره است. ششمین نمایشگاه صنعت دیرگداز صبح روز سه‌شنبه در هتل المپیک تهران گشایش می‌یابد.
در این شماره از "آمادگیِ گازیِ فولاد خوزستان برای زمستان" سخن به میان آورده شده است. مدیرعامل فولاد خوزستان از استراتژی ۵ گانه این شرکت برای مدیریت مصرف گاز در زمستان خبر داده است.
موضوع مذاکره چادرملو با تیسن کروپ برای بهره‌برداری از D19 تیتر برگزیده دیگر این شماره بیرونیت است. مدیرعامل چادرملو از مذاکره با تیسن کرپ برای بهره‌برداری برداری از سنگ‌آهن آنومالی D19 خبر داده است. 
روزنامه دیجیتالی تک صفحه‌ای بیرونیت را می‌توانید هر شب ساعت ۱۰ در سایت و شبکه‌های اجتماعی متعلق به بیرونیت مطالعه کنید.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین