سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 شمسی /5/7/2024 4:43:24 AM
همایش بزرگ فعالان معدن و صنعت از سه‌شنبه آغاز می‌شود

بیست‌و‌چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور از سه‌شنبه دهم تا پنج‌شنبه دوازدهم آبان ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیس برگزار خواهد شد. 
المپیک پاییزه فولادسازان در کیش
به گزارش بیرونیت، شمارش معکوس رقابت فولادسازان ایران برای ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود آغاز شده است. این رقابت در همایشی تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱، توسط انجمن فولاد و آهن ایران و با موضوع «چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پساکرونا» و با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. در این سمپوزیوم، چالش‌ها، چشم‌انداز، فرصت‌ها و یافته‌های جدید فولاد ارائه می‌شود. 
این سمپوزیوم، تحت حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور، زمینه‌ساز ارتباط مساعدی بین دست‌اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققین است و رویکرد اصلی آن، تبادل نظر به‌منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هرچه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور است.
هم‌زمان با این رویداد پژوهشی فولاد ایران، نمایشگاه بین.المللی فولاد نیز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی سمپوزیوم فولاد عرضه خواهد شد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین