يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 شمسی /5/19/2024 3:00:25 PM
گروه ارزش از برنامه تأمین آب شیرین مورد نیاز تجهیزات این شرکت خبر داد

در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی فولاد 1401 کیش، گروه سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش، از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پارس‌کارن‌کار با شرکت چینی جیمتا خبر داد. 
خرید تجهیزاتی برای شیرین‌سازی روزانه 4 هزار مترمکعب آب
 به‌ گزارش بیرونیت، شرکت پارس‌کارن‌کار، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش است که در راستای پروژه‌های معدنی، صنعتی و ساختمانی این هولدینگ آغاز به کار کرده است. این شرکت، مأموریت تأمین زیرساخت‌های آب مورد نیاز، فعالیت‌های مربوط به دپو، جابه‌جایی مواد اولیه و محصولات از طریق ریلی و کامیون، همچنین تأمین برق را بر عهده دارد. 
از آنجا که یکی از مأموریت‌های این شرکت، احداث کارخانه آب‌شیرین‌کن برای آب شیرین مورد نیاز تجهیزات صنعتی گروه ارزش در بندرعباس است، این شرکت برای تأمین بخشی از نیاز آب، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت جیمیتا امضا کرده که طی این تفاهم‌نامه قرار است تجهیزاتی برای شیرین‌سازی 4هزار مترمکعب آب در روز از طرف این شرکت چینی تحویل شود. این تجهیزات در زمینی که در ساحل در اختیار شرکت است، نصب شده و آب شور دریا پس از تبدیل به آب شیرین، برای نیاز خطوط تولید منتقل می‌شود. 
به‌گفته هیات‌مدیره پارس‌کارن کار، مجوزهای زیست‌محیطی این پروژه از قبل صادر شده و قرار است تجهیزات فرسوده که در منطقه ویژه اقتصادی بوده جمع‌آوری شود و زمین در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد تا این تجهیزات‌ جدید، پس از خریداری در آن منطقه نصب خواهد شد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین