شنبه 15 ارديبهشت 1403 شمسی /5/4/2024 8:15:28 AM

سمپوزیوم و‌ نمایشگاه فولاد ۹۸ صبح روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۹۹ در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش افتتاح و به مدت ۳ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان بود. 
حضور چشمگیر صبانور در سمپوزیوم فولاد کیش

به گزارش بیرونیت، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در چهارمین نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش حضور چشمگیری داشت‌‌.

 غرفه شرکت صبانور در بخش نمایشگاهی «سمپوزیوم فولاد ایران» در طول روزهای برگزاری سمپوزیوم فولاد ایران مورد بازدید کارشناسان، مدیران، متخصصان حاضر در همایش و مسوولان ملی و منطقه ای قرار گرفت.

بنا بر گزارش‌های اخیر این شرکت، در سال ۱۳۹۵ در صبانور حدود یک میلیون و ۱۲۸ هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده تولید شد که به مرور افزایش یافت و در سال ۱۳۹۸ به رکورد دو میلیون تن رسید. این میزان نسبت به سال قبل از آن حدود ۱۶ درصد رشد نشان می‌دهد. این تولید توسط پیمانکار شرکت یعنی معدنکار صورت گرفت.

 تولید کنسانتره شرکت در سال ۱۳۹۸ به یک میلیون و ۱۲۵ هزار تن رسید که این میزان نیز نسبت به سال قبل از آن حدود ۴ درصد افزایش دارد. تولید گندله در سال ۱۳۹۶ آغاز و در این سال به ۲۱۱ هزار تن رسید. این میزان به ۴۲۸ هزار تن در سال ۱۳۹۸ افزایش یافت که این میزان نسبت به سال ۱۳۹۷، حدود ۴۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

 سوددهی شرکت در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن حدود ۲۴۴ درصد رشد دارد. ضمن اینکه سود هر سهم شرکت از ۴۳۸ ریال به ازای هر سهم، در سال ۱۳۹۷، با رشد ۲۶۰ درصدی، به حدود یک هزار و ۵۶۷ ریال به ازای هر سهم در سال ۱۳۹۸ رسیده است. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین