جمعه 7 ارديبهشت 1403 شمسی /4/26/2024 11:32:34 PM
به منظور دفاع از فعالیت های معدنی کشور؛

اعضای هیات مدیره خانه معدن و برخی تشکل های دیگر در پی اعتراض خود درباره تصویب اختصاص یک درصد از معادن کشور به خزانه کشور، صبح فردا به مجلس خواهند رفت. 
اعضای هیات مدیره خانه معدن و سایر تشکل ها؛صبح فردا در  خانه ملت
اعضای هیات مدیره خانه معدن  وسایر تشکل هاى این بخش، فردا صبح در مجلس حاضر می شوند و با حضور در کمیسیون صنایع و معادن رسما نگرانی خود را از بابت تصویب ماده 54 برنامه ششم توسعه به اعضای این کمیسیون اعلام خواهند کرد.
به گزارش معدن نامه، در پی تصویب اختصاص یک درصد از معادن کشور به خزانه کشور از سوی شورای نگهبان و ترکیب اعضای شورای معادن استان ها پیشنهادهای خود را به مجلس می برند.
آنگونه که معدن نامه کسب اطلاع کرده، اعضای خانه معدن ایران مصمم هستند تا نمایندگان را متوجه تبعات اختصاص یک درصد از درآمدهای معادن کشور به خزانه کرده و پیشنهاد خود درباره ترکیب شورای معادن استان ها اعلام کنند.
بر این اساس مقرر شده تا فعالان بخش خصوصی مدل شورای عالی معادن کشور که متشکل از نمایندگان  سه قوه، تشکل ها و بخش خصوصی است را به عنوان مدل تشکیل شورای معادن استان ها معرفی کنند.
به گزارش معدن نامه، تصویب بندهای برنامه ششم توسعه بدون مشورت گرفتن از بخش خصوصی باعث اعتراض و گلایه فعالان بخش خصوصی و تشکل های فعال در این زمینه شده است.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین