جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 7:51:58 PM

شرکت معدنی و صنعتی صبانور بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور است. 
صبانور؛ بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن در غرب ایران
به گزارش بیرونیت این شرکت از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه بندی فعال است.
بر اساس این گزارش، سنگ آهن دانه بندی این شرکت، درمعادن باباعلی، گلالی و مجموعه معادن شهرک و کورکورا در استان‌های همدان و کردستان تولید می شود که محصول سنگ آهن دانه بندی معادن با مشخصات کیفی مطلوب بعنوان خوراک مصرفی کارخانجات کنسانتره سازی صبانور مورد استفاده قرار می گیرد.
این گزارش حاکی از آن دارد که مجموعه معدنی و صنعتی صبانور دارای دو کارخانه کنسانتره سازی  و گندله سازی در استان همدان است و زنجیره تولید در این استان از مرحله تولید سنگ آهن دانه بندی تا تولید کنسانتره آهن و نهایتا گندله آهن بصورت پیوسته فعال است. محصول گندله با ویژگی های کیفی مطلوب بعنوان خوراک مصرفی کارخانجات فولاد کشور به مصرف می رسد.
همچنین زنجیره تولید این مجموعه معدنی در استان کردستان از مرحله تولید سنگ آهن دانه بندی و مصرف آن بعنوان خوراک کارخانه کنسانتره سازی فعال می باشد، برنامه راه اندازی کارخانه گندله سازی بیجار و سایر پروژه های این مجموعه در مراحل تکمیلی زنجیره قرار دارد. افزایش ظرفیت تولید کارخانجات صبانور در برنامه های توسعه این مجموعه قرار دارد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین