شنبه 15 ارديبهشت 1403 شمسی /5/4/2024 11:59:52 AM
در گزارش عملکرد ۹ ماهه:

شرکت چادرملو ضمن اعمال اصلاحات در گزارش عملکرد میاندوره سوم سال جاری و اعلام دلایل آن از افزایش ۱۱ درصدی درآمد خبر داد و با افزایش قیمت سهم روبرو شد.
اصلاحات شرکت معدنی منجر به رشد درآمد و افزایش قیمت سهم شد

به گزارش معدن نامه، شرکت چادرملو که با به اتمام رسیدن میاندوره سوم سال جاری گزارش عملکرد یک و نه ماهه ارائه کرده بود، از اصلاحاتی در این گزارش خبر داد و امروز با رشد بیش از 3 درصدی به قیمت 495 تومانی هر سهم رسید.

بر این اساس،"کچاد" درآمد حاصل از فروش محصولات را در مدت یک ماهه 730.6 میلیارد تومان اعلام کرده بود که نسبت به گزارش قبلی تغییری نکرده اما در عملکرد 9 ماهه، 5.2 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به گزارش قبلی 11 درصد رشد (4.7 هزار میلیارد تومان) داشته است.

این شرکت 3.35 هزار میلیارد تومانی در خصوص دلایل عمده افزایش مبلغ فروش محصولات اعلام کرد: افزایش قیمت شمش فولاد خوزستان در ادوار 3 ماهه و تاثیر آن در افزایش قیمت فروش محصولات کنسانتره (خشک)،افزایش ضریب فروش محصولات کنسانتره (خشک) به فولاد مبارکه از 13.8 به 15.5 درصد قیمت فروش شمش شرکت فولاد خوزستان (توضیح اینکه با شرکت فولاد مبارکه توافقات بر اساس نرخ فروش در حال پیگیری و مذاکره است) و به شرکت فولاد خوزستان از 13.8 به 15 درصد به قیمت فروش شمش "فخوز" (نهایی شده) را  می توان از جمله دلایل نام برد.



منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین