پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 1:32:21 AM

در هفته منتهی به ۲۶ اسفندماه ۳‌میلیون و ۲۸۸‌هزار و ۵۶۱‌تن انواع کالا و محصول به‌همراه ۹۰ دستگاه خودرو در مجموع به ارزش بیش از ۳۰‌هزار و ۳۴۶‌میلیارد‌تومان در بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران دادوستد شد. 
سیمان، سنگ‌آهن و فولاد صدرنشینان بازار فیزیکی

صدرنشینان این هفته بورس‌کالا، سیمان با معامله یک‌میلیون و ۵۷۹‌هزار‌تن سیمان، سنگ‌آهن با معامله ۷۸۶‌هزار‌تن و فولاد با دادوستد ۳۴۳‌هزار‌تن بودند. به گزارش کالاخبر، در هفته گذشته تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس‌کالا شاهد معامله ۲‌میلیون و ۹۱۵‌هزار و ۹۲‌تن انواع کالا و ۹۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۲‌هزار و ۳۰۳‌میلیارد‌تومان در هفته منتهی به ۲۶ اسفند بود.

در این تالار یک‌میلیون و ۵۷۹‌هزار و ۶۴۱‌تن سیمان، ۷۸۶‌هزار‌تن سنگ‌آهن، ۳۴۳‌هزار و ۶۰۱‌تن فولاد، ۱۱۵‌هزار‌تن آهن اسفنجی، ۷۱‌هزار و ۳۰۰‌تن روی، ۱۲‌هزار و ۲۳۲‌تن مس، ۱۱‌هزار و ۱۵۰‌تن آلومینیوم و ۲۷۰‌تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۵۷‌هزار و ۴۹۶‌تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۷‌هزار و ۵۹۷‌میلیارد‌تومان به‌فروش رسید. در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۷‌هزار و ۱۶۱‌تن قیر، ۸۹‌هزار و ۸۸۲‌تن مواد پلیمری، ۷۰‌هزار‌تن وکیوم‌باتوم، ۴۳‌هزار‌تن لوب‌کات، ۴۱‌هزار و ۴۹۱‌تن مواد شیمیایی، ۳‌هزار و ۷۴۶‌تن روغن پایه، ۲‌هزار و ۸۰۰‌تن گوگرد، ۷۷۶‌تن فرآورده‌های نفتی، ۲۹۰‌تن گازها و خوراک‌ها و ۷۰‌تن عایق رطوبتی معامله شد. بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۵‌هزار و ۹۷۲‌تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۴۶‌میلیارد ‌تومان بود.

منبع: دنیای اقتصاد



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین