دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 6:15:23 PM
مرکز نوآوری ایمینو طی فراخوانی اعلام کرد:

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در راستای تحقق اهداف کارآفرینی و رشد اکوسیستم استارت‌آپی معدنی کشور امکان استقرار هسته های نوآور مرتبط با بخش معدن و صنایع وابسته در فضای کار اشتراکی را فراهم آورده است.
ارائه فضای کار اشتراکی به هسته‌های فناور معدنی و شرکت‌های نوپا/ جذابیت امکانات منطقه ونک برای استارتاپ ها

به گزارش بیرونیت، «ایمینو» به عنوان حلقه اتصال دانش و فناوری‌های نوین به چرخه معدن و صنایع معدنی کشور در راستای بسط، توسعه و حمایت از کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور راه‌اندازی شد.

به گزارش شبکه ایمینو، فضای کار اشتراکی یا cowering space نوعی محیط کار اشتراکی است که هسته‌ها و تیم‌های فناور و شرکت‌های تخصصی در هر زمینه کاری با ارزش های مشترک و فعالیت‌های مستقل کنار هم جمع می‌شوند تا در محیط کاری‌ یکسان و با فضای جذاب، فعالیت‌های خودشان ازجمله همکاری در انجام یک استارتاپ یا پروژه‌ایی مستقل را انجام بدهند. استفاده از شرایط و امکانات فضای کار اشتراکی به کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی کار آنان کمک می‌کند.

مخاطبان این فراخوان سرمایه گذاران و شتابدهنده های تخصصی و شرکت های مرتبط با بخش معدن و صنایع وابسته هستند.

خدمات و تجهیزات ارائه شده از سوی مرکز نوآوری ایمینو به استارتاپ‌های مستقر شامل میزکار، کمد، اینترنت، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، اتاق بازی (Game room)، اتاق استراحت و مطالعه (Rest room)، تراس بام (Roof Garden)، خدمات آزمایشگاهی، امکان استفاده جانبی از خدمات منتورینگ در حوزه کسب و کار، بازارسازی، خدمات حقوقی و تسهیلگری است.

همچنین این مرکز نوآوری از استودیو تخصصی صدا و تصویر برای تولید محتوا برخوردار است و برای شرکت ها و استارتاپ‌ها خدماتی مانند جلوه های ویژه سینمایی ، استودیو مجازی و کروماکی، تیزرهای موشن گرافیک، اینفوگرافی ( ارائه اطلاعات کمی و کیفی در قالب گرافیک)، مستند سازی، گزارش عملکرد پروژه های سازمان، دولتی و خصوصی ارائه می‌کند.

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) در میدان ونک جنب داروخانه جهان کودک واقع شده و یکی از پایانه‌های اصلی مسافربری در این میدان مهم شمال غرب واقع شده است. ایستگاه تاکسیرانی میدان ونک به اقصی نقاط شهر سرویس دارد و دارای ایستگاه BRT است که برای نیروی انسانی کسب و کارهای نوپا یکی از راه‌های مقرون به صرفه و مناسب در حمل‌ونقل عمومی به حساب می‌آید. ضمن اینکه مرکز نوآوری ایمینو در حوالی کتابخانه ملی و باغ کتاب تهران، فرهنگستان‌های علوم، و زبان و ادب فارسی واقع شده که برای دانشجویان علاقمند به آثار فرهنگی، مقاله و کتاب موقعیت مکانی مناسبی است.

علاقه‌مندان و متقاضیان به استفاده از فضای کار اشتراکی می توانند می‌توانند با ثبت‌نام از این امکانات استفاده کرده و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

این مرکز پس از دریافت و بررسی مدارک در کمیته احراز صلاحیت، نسبت به انتخاب متقاضیان استفاده از این فضاها و مطابق قرارداد تنظیمی بین طرفین و مطابق قوانین و ضوابط عمومی مربوطه، در مدت مشخص شده در قرارداد، به تیم‌های منتخب اجازه حضور و فعالیت را صادر می‌کند.

ایمینو تاکنون میزبان بیش از 12 تیم استارت‌آپی در فضای کار اشتراکی خود بوده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین